A sunday afternoon

Hej på er.

Trist att vi inte har någon sol idag, det var ju varmt och soligt igår, när vi inte kunde vara ute något alls.

Felicia hon sover nu helt slut efter läkarbesöket på vårdcentralen och lite lunch, tack och lov fick hon i sig maten idag, frukosten var hon kinkig med, så jag ser ljus i sikte, men det blir att vabba och vara hemma imorgon med så hoppas jag att vi kan gå till dagis/jobb på tisdag.

Får bara hålla tummarna att hon fortsätter vara feber fri idag, hon hade ingen feber på morgonen, sen har jag inte kollat nåt mer, men det är ju så det har varit de senaste dagarna,  ingen feber eller på gränsen på förmiddan för att sedan öka till feber.

Vi har fått ögondroppar båda 2 mot ögoninflammationen, så nu ska det bekämpas. Mollipect har vi fått mera av,  både jag och Felicia har hosta och jag är väldigt tjock i bröstet jag började känna av det igår, mitt lilla♥ har smittat mig.. så går det.

Så det gick på över 350 spänn på apoteket med både medicinerna och mera alvedon suppar till flisan och näsdukar och sånt, tur det är den 19e snart, den här månaden har varit  dyr med bil och renovering av sovrum m.m  när man bara har haft föräldrapenning, men nu slutet på maj så får jag en riktig lön=skönt.

Blir att införskaffa lite mer kläder både till mig och Felicia, det lär behövas, det är ju sommar eller snart iaf, var ju en försmak igår som vi inte kunde njuta av förstås.

Målade ett par timmar i sovrummet igårkväll, men nu är färgen slut så jag måste fixa mer, har bara halva kvar, nu skönt! Så snart slipper vi oredan i v-rummet där vi sover och har alla leksaker för tillfället.

Felicia har fått bada varje kväll nu när hon har varit sjuk,  det tycker hon så mycket om, hon älskar att få vatten på huvudet.

Var förresten barnvakt åt min systerdotter för ett tag sen, flickorna hade så roligt på min madrass i v-rummet, man kan ju busa hårdare då hehe.





Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Knixie

Hej hej!

Jag hjälper gärna med bloggdesign. Maila mig så återkommer jag. Just nu är ja förkyld och lite febrig så kan kanske kan fixa det i veckan.

2010-05-16 @ 19:17:50
URL: http://knixieoknas.blogspot.com

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0