The end of the week

Hej på er.


Nu sover mitt lilla ♥ för kvällen.
Och jag sitter här och skriver en snutt.. Felicia har varit feberfri under dagen och jag började hoppas på att hon skulle förbli det, men icke, den dök upp här igen tidigare ikväll.. suck.. 5e dan med feber och ögoninflammation och rejäl förkylning.. Men vi har kört på med ögondroppar och mollipect och nässpray. Hon har ju ätit bra idag, så det går nog åt rätt håll skulle jag tro, håller tummarna för att febern håller sig helt borta imorgon.

Ska strax gå och ta hand om mina fötter.. Har haft problem med dom i flera flera år, big shame, har massor med vårtor som jag har på vårtfri med, det börjar hända saker, tror det är 5 behandlingen nu ikväll, man ska göra detta en gång i veckan och ta bort så mycket som möjligt av de superäckliga vårtorna innan man duttar på med tops med såndär vårtfri. Fy fan vad jag har skämts för mina fötter, men jag hoppas att de ska vara borta helt tills det är dags för beachen nu i sommar.

Vad skit det ska va på tv på helgerna då, finns inget bra alls att se.


Kusinerna pussas och kramas, på lördag får dom leka igen =)

Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Knixie

hej! Tänkte börja lite på din blogg får se hur mycket jag hinner. Åker bort någon eller några dagar så kanske gör klart det när jag kommer hem.

2010-05-19 @ 20:48:13
URL: http://knixieoknas.blogspot.com

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0