Ny design

Tack så mycket till Josefin som fixade i ordning min blogg =)=)

Vad flum att jag fick ny färg på bokstäverna helt plötsligt, vet inte vad jag gjorde när jag fixade länken.

Ikväll har jag målat klart sovrummet äntligen! Efter att vi har varit sjuka och allt sånt.

Felicia mådde inte så bra när jag hämtade henne på dagis i eftermiddags, hon nös och snorade och ögonen började rinna sen med, gnällig och hängig i allmänhet och och hade lite lätt feber med nu ikväll innan hon somnade.

Hade ju tänkt kolla på True blood ikväll..fan det borde jag ha insett att det var säsongsavslutning i förra veckan när det var så bra.

Nä får gå och lägga mig och läsa i min vampyrbok istället, har nästan läst ut "Om jag kunde drömma" (Twilight), Har 2 böcker till hemma som är fortsättningen, som ska bli kul att plöja, det var efter ha sett New moon som jag tänkte och kände, nä nu vill jag läsa allla böckerna innan det blir att se den 3e filmen.

Hoppas Felicia är så pass friskus imorgon för dagis, är ju tråkigt om hon fortfarande skulle vara häning när vi var hemma så mycket i förra veckan. Blir ju lätt så, så här i början dagisbacillerna är inte att leka med ;) :s



Kommentarer
Postat av: Knixie

När du har tid någon dag så får du gärna gå in på min blogg och skriva en kort recension om vad

du tycker om bloggdesignen jag gjort till dig. Både bra och dålig kritik är välkommen. Om jag exempel träffa rätt på hur du ville ha bloggen m.m.

2010-06-02 @ 06:42:33
URL: http://knixieoknas.blogspot.com

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0