Here we go again

Hej på er.

Tänkte försöka lägga upp lite fler bilder från Felicias kalas igen, det strulade förra gången jag försökte.

Idag så har jag jobbat och Felicia var på dagis, hon var snorig imorse, men hade inte feber och såg inte så sjuk ut, bara rejält snorig, så i och med det så tänkte jag att hon kunde nog vara på dagis, bad dom ringa mig om hon skulle bli sämre.

Precis när jag hade tagit på mig ytterkläderna på jobbet vid 4 så ringde dom från dagis och sa att Felicia hade fått feber, så det var bara för mig att åka på en gång och hämta henne, hon hade 39,3 så nu ikväll har hon snorat och snorat och hostat, ändå så har hon hållt på och pysslat med sina saker för att emellanåt sätta sig i mitt knä.

Hon ligger och sover nu, hon fick lite nässpray och en supp innan hon skulle sova, men det blir att vabba imorgon, får vi hoppas att hon är feber fri och kryare tills på fredag.

Börjar bli lite väl mycket med snor, är ju rejält med snor på jobbet också.

Felicia har fått en tand till jag upptäckte den igår en framtand på höger sida =)

Hon har sovit dåligt 2 kvällar i rad, och bara velat sova bredvid mig, det förstår eftersom det måste ömma rejält i tandköttet när tänderna tvingar sig upp, hoppas hon kan sova själv inatt, det behöver hon mitt lilla ♥

Nä nu ska vi se om det fungerar att få upp lite bilder =)






Nu ger jag upp det strular fortf, har flera bilder att visa next time ;)

Kram




Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0