Då var det söndag igen.

Hej hej på er.

Nu var det en vecka sen sist eller så jag skrev.

Har för en stund sen varit på vårdcentralen för 3e gången på en vecka, kul nä inte direkt, men nu fick jag en doktor som tog prover och undersökte grundligt iaf, sänkan är fortfarande lite för hög, men jag har ju ätit pencilin mot bihåleinflammation sen i tisdags, så det borde gå åt rätt håll, det som är värst nu är hostan och tungandningen.

Ska hämta ut mer medicin imorn, idag är ju apoteken stängda i och med att det är storhelg (pingst).

Felicia är frisk nu iallafall. =)

Nähä min lilla ögonsten har bajjat så nu måste jag avsluta.

Kram på er.

ps vad tycker ni om den nya designen då? =) Länk kommer senare nu är det lite brått.


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag tycker designen var jättemysig. Hoppas du blir bättre nu med medicin. Kram

2010-05-23 @ 15:17:22
URL: http://lusth.org
Postat av: Cecilia

Oj vad fint du har gjort på din sida. Hoppas allt är bra nu. Kram

2010-05-25 @ 19:27:01
URL: http://luceine.blogg.se/
Postat av: Femma

Hej!

Jättefin design! Men på min dator håller blommorna på att hoppa runt. Jag vet inte om det är meningen att det ska vara så, eller om den bara är seg på att ladda. Om det är meningen, så är det nog ändå bättre med en stillastående bakgrund, för det blir lite svårt att koncentrera sig på läsningen annars! Fast nu har blommorna slutat att hoppa, så det var nog inget!

Jag har tagit körkort förresten, så nu kan vi ses mycket oftare!

Nästa vecka drar vi på semester, men efter det kan vi komma till er?

KRAM

2010-05-26 @ 11:30:26

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0