voddler eller?

Hej på er

Jag är med och tävlar om en voddler invite hos http://knixieoknas.blogspot.com/

Återstår om man vinner nåt, det brukar jag aldrig göra hehe

Felicia ligger och sover nu, vi har inte kommit ut nåt ännu, väntar ju på att telefonen ska ringa och det har jag gjort sen innan lunch.. hrm...

Tycker veckorna går aldeles för fort det är redan Fredag imorgon igen då ska ju unna mig lite gottis till kvällen igen.

Ikväll är det ju Vampirer diaries igen., I like.

Felicia pratar mer och mer nu kan hon även säga städa, hon sa det första gången hemma hos sin pappa igår, det sa hon igen sen här hemma ett par gånger, när hon inte kunde sova och jag fick fixa lite mer välling åt henne, hon har sagt det idag med när jag for runt och donade.

Nä nu tycker jag telefonen kan ringa eller så ringer jag upp igen.

Kram

Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0