Tjoho det är Fredag

Hej på er.

Återigen har jag inte uppdaterat på ett tag, skärpning på mig =)

Idag gick jag och Felicia upp klockan sju, hade ställt klockan så vi skulle hinna utifall att vi inte vaknade innan.
Vi har varit iväg till stan idag med Felicias mormor och Tonny det blev en bok till Felicia och jacka och bh och en top till mig, det dyraste blev mina nygamla glasögon som jag bara har bytt glas i, har dom på mig nu för att vänja mig om på nytt.

Jag är så otroligt dålig på att använda glasögon då jag tycker att det inte passar mitt ansikte och jag tycker det räcker med höraparaten jag har, men  här hemma går det an.. jag får ju mindre tinnitus och sånt om jag slipper anstränga ögonen så mycket samtidigt som jag anstränger öronen.

Imorgon blir det att gå upp lika tidigt igen, då ska vi åka till Rejmyre, mamma hämtar upp oss, så ska vi gå lite på loppis och spana, sen blir det att luncha och greja och sen hem igen under eftermiddan.

usch börjar bli riktigt hungrig, åt ganska tidigt förut, får bli en macka innan sänggående här nu, annars kommer jag bli så hungrig att jag blir illamående och det är inte kul, brukar kunna klara mig på att inte äta efter kl 18.. men på helgen är det ok för undantag, ibland iallafall ;)




Så här ser jag ut ikväll och Felicia sussar gott sen kvart i 8 ikväll.

Nä nu ska jag bara snabbkolla lite vilka som vinner Let´s Dance, har inte alls följt det iår, kollade på "Så ska det låta" och "skavlan" förut.

Kram på er!

Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0