Måste gå ut i solskenet

Hej på er.

Hoppas ni har sovit gott, det har jag gjort, dock så vaknade Felicia en sväng inatt och fick hoppa över till mig och fortsätta slumra det var inga problem jämfört med förra natten då ingenting dög förräns efter en alvedonsupp och välling, förmodligen kan det ha varit tandvärk eller lite ont i magen, nej hon har inte fått en enda tand än, lite lustigt, hon blir ju 11 månader om 2 veckor.

Hon sover nu, hon blev så himla trött förut inte konstigt då vaknade av att hon bajsade, ja jag vaknade jag med av att hon låg och krämade kl tio över 6 på morgonen hehe.

Vi ska ut och gå sen efter lunch, måste det, jag vaknade så himla pigg och glad imorse, sen var det en hel del funderingar om allt möjligt som sköljde över mig,  allt i från om någon gång hittar den rätte, det jag har lärt mig från 2 långvariga samboförhållanden är att jag ska stå på mig och inte ge mig om det är något jag verkligen står för, fy jag har varit aldeles för feg och vek och snäll förut.

Kollade på Håkan baren  igår kväll på tv, shit vad jag garva, tittade ju mycket för att det var från Thailand också, dit skulle jag så gärna vilja åka till någon gång med Felicia, drömsemester numer ett, det är ju bara fan att det ska vara så jäkla dyrt att åka dit, men nån gång iallafall. Får sikta på Grekland eller Mallorca eller dyl  mer inom en närmre framtid.

Läste på aftonbladet imorse att hon tio barnsmamman i från familjen annorlunda hade lite tips på hur dom sparar bland annat till semesterkassan så lägger dom växelpengar och sånt i en petflaska där dom har limmat dit korken och gjort hål i sidan för att kunna stoppa i mynten.

Så efter frukosten imorse gjorde jag samma sak, dock hade limmet torkat men jag tejpade för korken rejält så den kommer jag aldrig få upp iallafall.

Har haft så ont i munnen de senaste dagarna så att jag nästan har känt mig sjuk, men idag så  har det läkt  en hel del så det gör inte alls så ont.

Nu har jag rejält träningssug, har inte blivit så mycket av den varan dels så har Felicia varit sjuk (i feb) och jag fick halsfluss som jag gick med i en vecka innan jag gick till doktorn och fick 10dars pencilinkurl (också feb) sen har det inte gått för det då Felicia inte har varit hos sin far när han tex jobbat helg eller av andra orsaker.

Har 6 envisa kilon kvar att gå ner och dom sitter som ett groteskt bildäck runt midjan, får på mig mina jeans, men tajta tröjor är inget snyggt när det väller fram :) och tunnikor känner jag mig ännu större i hehe, nä va fasen  när snön och isen förvinner ännu mera då blir det läge för ännu raskare promenader och när jag börjar jobba så lär det nog förvinna ännu mera får vi tro :)

För er som inte vet så gick jag upp 32kg när jag väntade Felicia^^

Lagade färsbiffar på vildsvin igår de blev goda men lite torra, gjorde även potatisgratäng med morötter i, Felicia fullkomligt älskade maten jag hade gjort och jo jag njöt jag med.

Nu ska jag surfa runt lite till innan Felicia vaknar.



Här stökade hon och hade sig i häromveckan, blev till att städa för mig, samma grej hände i lördags hihi mitt lilla♥

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra spar tips sådär ska vi med börja göra tänkte jag=)

så sugen på en utlandsresa efter den här vintern.



Kram

2010-03-17 @ 09:09:38
URL: http://lovelychild.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0