En beställning av vår och sommar, jatack!

Hej på er.

Fy vilket busväder vi har haft det idag eller har, vaknade kl 5 imorse av nåt som lät mot fönsterbläcket,. det snöade och blåste så hårt.

Idag så var det ju tänkt att min mor skulle komma ner till Finspång  för att köra mig till jobbet och frissan en sväng medans Felicia skulle vara hos syrran, hon kom inte loss med bilen ifrån byn hehe.. bilen ville inte ta sig för backen för all snö och halka hehe. Promenderade med flisan hem till syrran och Amanda,  fy fasen det var ett riktigt träningspass.. sen lånade jag syrrans busskort o tog bussen till centrum för o slippa gå i detta vädret, jag skulle ju till frissan.. jag blev förresten nöjd med håret.

Men shit vad det blåste och snöa och hade sig hela dan.

Var ingen höjdare att gå hem sen med Felicia frös gjorde man ju =)
Hon ligger och sover för fullt, natten som var sov hon jättebra.. hon har haft rätt svårt och sova den senaste veckan annars.  Imorn får vi skjuts av min far till jobbet på förmiddan och sen blir det att luncha lite, och sen iväg igen till öppna förskolan jag och Felicia ska träffa Pernilla och Wilma där, får se om syrran och Amanda kommer också.  Vi har inte varit där på ett tag nu,  vi har ju varit sjuka, och renoverat köket och hallen oså, så tiden har inte funnits.

Nu ska jag koncentrera mig på medium igen som jag sitter och kollar.

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack, vad snäll du e!

Vill inte skriva ut ngt här så alla kan se men vi hörs på msn nån dag!

Ta hand om er gumman! kramkram

2010-03-02 @ 14:41:16
URL: http://brincken.blogg.se/
Postat av: Josefine

Samma här med Novalii, hennes sovrutiner är borta. Ibland somnar hon vid åtta på kvällen, ibland tio :/ Sover Felicia i sin säng nu? Vi får söva Novalii i våran först & sen flytta över henne, då hon oftast vaknar, så får vi hålla på ett par ggr tills hon äntligen somnar i sin säng, så det är ett litet bestyr. Hoppas allt är med med er. Krams

2010-03-04 @ 08:36:10
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0