100330

Hej på er.

Vilken underbar dag det har varit idag, har riktigt njutit av solen.
Jag och Felicia tog en promenad till syrran och Amanda på eftermiddan efter ha städat och pysslat lite.

Barnen busade med varann rejält, är så himla gulligt att se när dom kramas och pussas med varann så fort dom träffas.

Felicia har varit lite förkyld nu ett par dar, idag så kom det inte en massa snor som de senaste 2 dagarna, puh.. det blir ju rätt smetigt och kletigt då annars överallt :) Håller nog själv få denna lilla mini förkylning, nyser lite och känner av halsen lite granna, men inte så att man känner sig däckad utan bara så att man vill dricka en massa saft.

Håller på och kollar på lite bilar, får se vart det leder, spännande värre :)

Tänk att det är påsk snart med, uj uj då ska jag jag unna mig en massa godis, efter det så blir det att strama åt tyglarna.

Håller på att ladda upp en video som jag ska lägga upp sen på Felicia.

Nä nu ska jag kolla vidare här en sväng.


Felicia älskar att klättra.

Kram


Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0