100317

Hej på er.

Passar på att skriva ett par rader innan jag ska väcka Felicia från eftermiddags luren.

Vi har varit ute och gått nu på eftermiddagen, det blev en sväng till centrum och tillbaks, hade lite pantflaskor att panta, perfekt till att kunna slänga ner dom i min nya sparsemesterkassa jag tillverkade igår morse.
Vi sug nog i oss resten av solstrålarna, för nu är det minsann mulet här.

Fy imorse när vi vaknade så snöade usch och fy.. men det smälte bort på en gång som tur var, vi har ju redan en massa snö som ska smälta, det är lite lustigt man ser traktorerna arbeta för högtryck fortfarande, de tar bort de värsta snöhögarna nu vad jag antar beror på att det inte ska bli för mycket vattenansamlingar.

Ikväll är det en bra tv kväll igen, kl 21 är det ju Greys och kl 22 True blood =)

Felicia fick en liten sticka i fingret i häromdan, men jag tog inte bort den då just för att de brukar ju kunna åka ut av sig själv igen och plus att det är ju lite knepigt att försöka lirka ut en sticka på en jättebusig 10.5 månaders gammal tös =) Men nu idag efter mellisen var jag tvungen att ta bort den på henne eftersom det var liiiite liiite rött runt om men hon hade inte ont, men jag ville inte chansa om det blev infekterat, men det gick så bra så hon satt lydig och snäll i mitt knä mest facinerad över vad jag gjorde med hennes finger.

Felicia♥ har lärt sig att teckna vatten hon gör rörelsen rätt även om hon inte får till "s" handen riktigt.
En riktigt stolt mamma är jag, är så mysigt när hon på mornarna säger god morgon till mig hon tecknar god god god hela tiden då =) (morgon har hon inte lärt sig ännu).

Nä nu ska jag väcka mitt lilla busfrö.

Trevlig kväll på er.


Har inte lagt in nya kort men här kommer en liten lustig bild på prinsessan =)

Kram

Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0