100313 Melodifestivalen

Hej på er..

Asså jag tänkte varje dag ja nu ska jag blogga ikväll,  men då brukar jag oftast vara så trött hehe,.

Har nu ikväll kollat på melodifestivalen, visst var det bra? Jag hejade på Anna Bergendahl och Eric saade... asså vilken sötnos.. meen lite för ung ;) Eller så är det jag som är för gammal haha.

Gick ju bra för Anna det gillar vi.

Idag har jag städat rejält här hemma., sorterat lite mer än vanligt, medans jag städade så stökade felicia, tog kort med mobilen..så söt! Blir kanske att ladda upp på facebook sen,. får se.

Vi var ute och gick en sväng också, är ju så härligt väder ute nu för tiden.. men jag undrar när all snö ska försvinna?? HUr länge kommer den att ligga kvar?? Helt otroligt att vi inte har haft barmark sen i början på december., nu börjar jag längta efter att kunna gå barfota i gräset och busa på en filt med Felicia.

I häromdan lärde Felicia sig att göra slängpussar som jag fick på film, men orkar inte lägga upp nån ikväll lite vanliga bilder kommer dock.

Felicia har stått utan stöd några gånger nu, men varje gång jag uppmuntrar det så blir hon såå feg mitt lilla busfrö♥

Nä nu går ögonen i kors, ska läsa ut "luftslottet som sprängdes" har bara några sidor kvar, hade läst ut igår om det inte var för att Felicia vaknade och hon fick hoppa över till mig och jag somnade som en sten jag med, det är ju så ruskigt spännande nu jue.

Blir lite tomt sen när man har läst klart triologin.. himla synd att en sådan bra författare inte finns något mer.

Nä nu blir det sängen gott folk.






Felicia älskar att leka med mina skor, och i ett par fanns det raggsockar och sen ville hon inte släppa dom och låtsades damma med dom medans jag for runt i lägenheten och damma :p min lilla prinsessa hon har blivit så stor!♥

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon e såååå söt och tiden går sååå fort...

Känns som man inte hinner med :))

Hoppas att ni har det bra

Kraaam

2010-03-14 @ 07:15:56
URL: http://lena

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0