100307 Imorn..

Hej på er.

Idag har det verkligen varit en seg söndag.. vi har slappat och  jag har sorterat kort, och vi var på promenad till centrum en sväng och jag fixade ett busskort, för imorgon så ska jag och Felicia åka till mamma/mormor och hälsa på i Rejmyre ska bli så kul att se hur hennes lägenhet ser ut nu när det är klart.. Hon byggde ju ut sig om man säger så :)

Så nu blir det att göra sig klar för sängen och läsa en snutt och sova. Är riktigt trött, ¨så det ska bli skönt, blir ju och gå upp extra tidigt imorgon så jag hinner med att duscha och fixa håret (som tar mest tid) och ge Felicia frukost osv, för sen går bussen runt 8.40 där i kring.

Nä gonatt på er., och bilder kommer i nästa inlägg nu är jag för trött att hämta kameran =)

Kram

Kommentarer
Postat av: malin

du, tack för de fina orden:)... jag tror de min kamera och spegeln som gör så jag ser så smal ut:).... har lite :)



å du har ju vekligen ingenting kvar efter dottern din... ingenting som syns på bildera... de tyvärr bara så att vi kanske är för hårda och kritiska på oss själva... ser saker som inte finns:) eller vad tror du? allt bra med er annars??:)

2010-03-10 @ 21:42:08
URL: http://vardagsmallo.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0