100305 bla bla och bildbomb =)

Hej på er.

Visst har det varit precis sådär aldeles underbart väder idag? Jag och Felicia tog en promenad till Viberga tur och retur i solen, njöt i fulla drag, var tvungen och köpa blöjor till flisan så då passade vi på och gå lite, hoppas det är kalasfint imorgon med!

Som vi har busat idag på eftermiddan när vi kom hem, fotade lite på Felicia och hon är vildare än någonsin nu har hon ju kommit på hur man klättrar på databordet som har som två "hyllplan" där nere vid fötterna och det andra är väl tyå 20cm från marken.. jag stod ju precis där när hon höll på och jag sa till na att ja fortsätter du så kommer du ramla, mycket riktigt föll hon ju bakåt och jag hann fånga henne, nä bäst hon håller sig undan där ifrån.. anar att hon kommer vara en riktig klätterapa överallt hhehe.

Är inte riktigt nöjd med frisyren.. frissan kapade vissa partier väldigt fel inte så att hon inte är duktig men mitt hår är väldigt speciellt, har ju väldigt självlockigt hår från början men dels på senare år och dels efter gravidteten har håret blivit väldigt konstigt..  det är spikrakt på vissa ställen och värsta afrokrullet på andra.. det lever så att säga sitt eget lilla liv., så när om jag vill ha det lockigt nu så ser det inte klokt ut, aldrig att jag kan visa mig i det, så jag får platta det, och då ser man fortfarande att det ser lite knepigt ut men  någotlunda normal iallafall, gjorde en intensivtoning i veckan blev brunrött.. helt okej, ändå var det en nyans ljusare från min vanliga hårfärg, fattar inte att jag har blivit så himla mörk på sistone, så jag gjorde lite ljusa slingor i sen dan efter.. det blev ok.. de kanske blev lite gula.. men men skitsamma :)

Felicia blev 10 månader i onsdags, fattar inte vart tiden tar vägen? Det går så himla fort! Hon har redan  stått utan stöd några gånger, det händer liksom när man minst anar det, så spännande!

Vi var även till bvc då, och hon är 72 cm lång och väger 8750gram.

Pratade med mamma i häromdan, vi diskuterade saker som bland annat att det är rätt så obegripligt hur folk dvs vuxna kan  uttrycka sig på sådan himla låg nivå, det är så man skäms, sen är det ju skillnad på allvar och humor, när folk uttrycker sig på allvar det är då jag tycker är vidrigt är det menat som en riktig rolig historia eller ett skämt då kan till och med jag tycka det är roligt eftersom jag har en riktigt torr humor.


Nä nu kommer det upp lite bilder från idag, så ska jag gå och sova strax.











Kram och natti natti

Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0