100613

Hej på er.

Blir lite segt med bloggandet, har varit så himla trött på sista tiden på kvällarna så man har bara orkat slappa mellan jobb och bus med Felicia och fix med lägenheten.

Igår så var vi till stockholm jag och Felicia och pappa/morfar, innan vi åkte så var jag till frissan och klippte mig en sväng, det blev okej nu ser det inte ut som en katastrof längre, håret ser friskare ut nu, det postiva är att det inte behövde kapas så mycket så mina planer på att få håret längre finns i sikte =) Gäller bara att se till att komma iväg till frissan lite oftare så det inte hinner bli så knas =)

Ja Stockholm var det, vi kom fram vid halv 3 snåret efter ha varit till nkrpg en sväng för att pappa skulle fixa ett par grejer, jädrar vad det blåste ute så vi åkte inte med min pyttebil (då hade det kännts som att åka motorcykel med vind  kåpa haha.

Träffa syster med familj, och luktade och gosade med det senaste tillskottet Albin  så söt och så liten =) Han vägde ju ingenting kändes det som, har svårt att minnas att Felicia har varit så liten =)

Det var trevligt hur som helst, vi fikade och bubblade och Felicia lyckades med konsten att trycka för hårt på sin smothie så både hon och jag blev nedsölade,  tur som det var så  hade Jenny  tagit fram en massa kläder som Meja hade vuxit ur som är i Felicias storlek som vi skulle få, (TACK!) så hon fick på sig ett par rena tighs hehe, Amanda ska få lite  också här nu om Sofia och Amanda kommer förbi sen eller hur det blir, Felicia vaknade tidigt imorse vid 5 tiden och jag tyckte hon kändes varm, mycket riktigt hon har feber, lilla stumpan, trots att vi somnade om efter ett tag och tog sovmorgon till  kvartöver 8 så  var hon helt slut vid 11 snåret och vi gå och sova, trodde hon skulle hinna äta lunch innan, men det får vi ta när hon har vaknat.

Om det är tand eller inte som spökar som febern är orsaken till, får tiden utvisa, hennes 5e tand växte ju ut för ett par dar sen.

Snart är det midsommar också roligt!! Får se om det blir till att kunna flexa  3 timmar på eftermiddan 13-16 så kan vi åka och på midsommar firande i Rejmyre, vill ju för Felicias skull och även nostalgi för min egen skull ^^  Sen på midsommardagen så fyller jag år, i år för en gångs skull har jag massor av ideér på vad jag kan önska mig =)

Det är lite av varje, presentkort till ikea, hm, lindex, vero moda m.m. smycken från snö of sweden, pearls for girls och sånt, parfymer är även bra och ha,  den parfymen som jag helst vill ha just nu som kommer att försvinna är sarah jessica parkers parfym covet flaskan med lila innehåll. Annars blir det bra med love. presentkort till klipp och färgning på kocy skulle också vara skoj.  Lite roliga accessoarer och snygga prylar till hemmet står med på listan =) Har en massa flera idéer men så vet ni familjen  lite av det jag skulle kunna tänka mig iallafall. ps presentkort till needle och skin tattoo i finspång vore inte fel heller,  jag har ju funderat på tattuering i 10 år nu och  tänkte göra nåt litet  med Felicias namn och eller nån eller par fjärilar, så det kommer bli av hur som helst innan året är slut =)

Men ni som känner mig vet att jag blir glad för typ det minsta lilla det enda jag vill är ju att ha en bra och en trevlig dag så blir jag nöjd hihi.

Får se om Felicia vaknar snart så ska vi äta skinksås och pasta, sen ikväll blir det köttfärslimpa och potatis,  jag är ju lite knäpp,. alltid när jag ska komma på vad köttfärslimpa heter så kommer jag på det engelska ordet först och sen tecknet för det och sen på svenska.. snacka om att vara 3 språkig.. Felicia både tecknar och pratar det ärså kul när hon kan göra sig förstådd, som igår när vi hade kommit hem från sthlm, och hon fick äta, lite senare än vanligt så var hon så kladdig så sa hon både med tecken och röst att hon ville bada stumpis, den senaste veckan har hon vaknat vid halv 5 snåret och vill upp men då har hon fått komma till mig och bökat så oftast efter en halv timme 3 kvart somnar hon om en sväng.

Nu har jag fått mycket skrivet, ska se om jag får upp en bild, behöver föra över från mobilen också får göra det ikväll om jag kommer ihåg.


Tog denna för ett par veckor sen när Felicia var sjuk sist.

Kram på er.


Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0