1a Juli

Hej på er.

Alltså jaghar blivit skitdålig på att blogga, kan det bero på att man har fullt upp för jämnan månne? I förra veckan kan jag skylla på att det berodde på yrselattacker, nä men hur som helst man har prioriterat annat.

Jaha vad har hänt på sistone då?

Vi firade midsommar i Rejmyre med pappa/morfar, Felicia fick en midsommarkrans av sin gammelmormor och gammelmorfar.

Jag har fyllt år, har läst ut 3 böcker i twilight saga serien håller på med den 4e nu.. Den 3e boken läste jag ut på mindre än en vecka, så himla spännande böcker, hoppas på att midnigh kommer ut trots allt så småningom.

Hade tänkt åka till sjön igår med Felicia när jag var ledig... men tji fick vi när vädret bestämde sig för att tjura.

Har börjat spåna på att fixa i vardagsrummet nu också..  hade tänkt vänta tills i höst,. men får se kanske börjar fixa det  under min sista semester vecka.

Nu sitter jag och väntar på att Felicia ska vakna så vi kan äta lunch sen.



Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0