Yes

Hej på er.

Blir inget långt inlägg är så fruktansvärt trött och ska faktiskt gå och sova strax, hoppas jag orkar läsa lite i boken sen.

Idag har det varit en fullspäckad dag, Syrran var här och hjälpte mig med köket sen så kom hennes sambo Stefan och deras lilla Amanda  och jag lekte med tjejerna så hjälpte dom mig med tapeten, Blev så in i norden nöjd! Vilket läckert kök jag fick =)

Imorn går vi lös på hallen.

Här kommer det lite bilder :))







På den sista bilden ser man hur tapeten ser ut på nära håll. Jag är så jädra nöjd som sagt. Ja det var dagen i bilder.  Tack igen Stefan och Sofia för hjälpen ♥

Nu ska jag göra mig iordning för sängen, för det har bara varit skit på tv ikväll.. imorn är det desto bättre.

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja inte var det nå bra på tv ikväll inte. Usch och fy. Tapeten var skitsnygg. Hoppas du sover gott. Jag ska göra mitt bästa också när jag väl lägger mig ner. :) Tack för förslaget. Jag ska ringa vårdcentralen och be om hjälp för det här går inte längre. Antingen har jag gått och blivit deprimerad eller så saknar jag något.

2010-02-17 @ 21:57:07
URL: http://lusth.org
Postat av: Pillan

vilken skillnad det blir i köket då supersnyggt ju.

och felicia växer så det knakar och jisses vad hår hon fått.

säg till när ni har lust att besöka ÖF=)

2010-02-17 @ 22:12:11
URL: http://lovelychild.blogg.se/
Postat av: Josefine

Riktigt snygg tapet måste ja säga :) va söt hon är lilltjejan :)

2010-02-19 @ 19:49:11
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0