Gråa hår, konstigt? Nää

Hej på er.

Ska aldeles strax gå och lägga mig men tänkte att ett par rader skadar ju inte, blir tidigare i säng ikväll,  jag behöver det, för Felicia har nu i 3-4nätter i rad vaknat runt 2 snåret och inte velat somna om och gjort 2an sådär mysigt mitt i natten och sen alltid blivit hungrig ovanpå det så det krävs lite vällingkokning osv.

Här blåser det och snöar så in i sjuttan, blir intressant och se när våren kommer.

På måndag ska jag till frissan, det behövs! Måste klippa lite vill inte behöva kapa av en dm som jag behövde för ett par år sen för att jag inte hade klippt mig tillräckligt ofta. Upptäckte förut att jag har fått några gråa hår, ska be frissan kolla om hon ser på fler ställen, förhoppningsvis beror det på hormonerna och från amningen osv, tappade ju så himla mycket hår i höstas och det är på väg ut nu, bland annat gråa hår :) Är inte så sugen på att vara gråhårig före 35 årsåldern, men en del blir ju det vid 25, men fasen jag är nästan bara 27.. aja blir det så så blir det så, tur det finns hårfärg ;))

Nä nu ska jag borsta tänderna och sova. Gonatt




Ugnen och spis rattarna är rolig tur att man har lås på dom :)

Kram

Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0