På G

Hej på er.

Blir inte så många rader,  mår inte alls bra idag heller, har ont i halsen och huvudet, åt lite glass nyss för att lindra, är det inte bättre imorgon så kanske det blir vårdcentralen.

Idag har syrran och systerdotter varit här hos oss, dom kom vid 10 och vi började planera och fixa inför renoverandet av köket och hallen, sen hittade vi tapetrullar till att ha på ena sovrumsväggen med, skiiitbra jue =) Har inte varit ute något idag Felicia snorar som bara den, fast hon är pigg men det är ju inte jag, men hoppas vi kan komma ut lite imorn, huvudvärken kan ja stå ut med men det är halsen som gör att man känner sig sjuk i hela kroppen,  har fortfarande den där svullna bulan på halsen.

Nä nu ska jag sluta tycka synd om mig själv haha, Felicia och jag duschade förut, hon verkar vänja sig mer och mer vid duschen vilket är skönt, för hon brukar kunna bli hysterisk av den, och jag vill ju inte att hon ska bli rädd för vatten hehe, jag som älskar vatten vill ju att vi ska kunna bada en massa i sommar och busa och stoja =)

Nu kommer lite bilder iaf =)





Kram

Kommentarer
Postat av: pillan

kan inte du dela med dig av felicias matschema hur en dag ser ut med tider?? så kul med lite inspiration=)..krya på dig..kram

2010-02-11 @ 13:03:11
Postat av: Fia

Hon är så himla söt lilla Flisan. Hoppas ni har det bra förutom förkylningar och sjukdomar.

2010-02-11 @ 17:51:17
URL: http://lusth.org

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0