Halsfluss

Hej på er.

Ska strax gå o sova,  står lite still i huvudet nu, men idag var min syster med familj urgulliga med att fiaxa hem färg och tapeter från stan till mig, åå det kommer bli så snyggt i köket o hallen, vi rivstartar på måndag ^^

Fick mess från henne nu på kvällen Amanda har feber, stackarn, hoppas inte jag och Felicia har smittat henne, men det är väl högst troligt då vi har umgåtts i stort sett varje dag denna vecka.

Var till vårdcentralen förut idag, var tvungen och kolla upp min hals, jodå halsfluss hade jag, det visste ja redan så nu har jag fått en pincilin kur som jag ska äta, måste säga att dagen blev rätt dyr! :))

Är så fruktansvärt torr om händerna måste bli duktigare på att smörja dom, det ilar när jag tar i saker, fy vad känslig jag har blivit, idag har jag gått och ryst av känslan av att  dra naglarna över soffan eller en svarta tavla, gjorde nåt med soffan tidigare idag så jag fick den känslan, och den har hängt i usch o fy *ryser* hehe Nu är det bättre men tidigare var det värre, tänk dom som har hicka i 15 år, fasen inte vill jag "ilrysa" ofrivilligt, asså det är ju inte frivilligt annars heller, men  ja ni förstår vad jag menar =)

Imorgon blir det besök till optikern, får se vad som sägs där, har inte kollat synen eller fixat med glasögonen sen sist när jag bodde i Höganäs och fixade det hos en optiker på väla i hbg, fy vad längesen det är, det är ungefär som ett annat liv när man tänker tillbaks hehe.

Ska även förbi telia butiken och fixa mobil, min nuvarande går ut hos 3 nu i slutet på månaden sen går det inte att ringa mer, skönt det ska bli att slippa 3, de har varit lite dyra och krångliga sen har dom knappt inga mobiler som man kan välja emellan för att känna sig nöjd, så jag har fastnat för en samsung galaxy som jag förmodligen skaffar mig hos telia. :))

Såg ni solsidan förut? Fy vad knäppt och roligt det är, fy för översnåla grannar, lite hyfs får man ha ;)



Felicia är så söt i sin stickade tröja =) Hon fick den förra helgen, Tack!! =))

Hon har ett blåmärke i pannan som ni ser, hon ramlade i häromdan när hon stod upp, min lilla älskling börjar bli stor och ibland får man ont ♥

Är så rörigt i köket nu, fixade lite förut så det går att röra sig där, dammsög o greja, vilket man får göra varje dag eftersom Felicia kryper omkring och spexar:))

Skulle tro att det blir filmkväll imorgon det ska bli mys :))

För att orka med morgondagen så ska jag göra mig i ordning och ta en pencilin tablett till och lägga mig för att läsa i Luftslottet som sprängdes, helt sjukt att jag inte är klar med den än, har varit så fruktansvärt trött när jag väl har gått och lagt mig på kvällen, från att ha varit rätt pigg  så är det som att john blund knackar mig på axeln så fort jag lägger mig ner, men har kommit halvvägs iallafall.

Förresten så tecknade Felicia♥ lampa hela dagen idag så fort hon såg lampa, så det var lampa för hela slanten :))

Kram



Kommentarer
Postat av: Fia

Oh va kul, kör du teckenspråk med henne? :) Här går det verkligen sisådär med det. Borde ha varit bättre från början faktiskt.

2010-02-14 @ 14:07:49
URL: http://lusth.org

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0