Ett kort inlägg

Hej på er.

Hoppas allt är bra med er, jag har tänkt uppdatera nu varje sag på sistone, men det har alltid kommit nåt i vägen.. eller att jag har varit för trött, egentligen är jag inte så pigg nu heller, lite hängig och ont i ena sidan av halsen, den har svullnat upp rätt mycket så det syns utanpå, hoppas jag inte åker på halsfluss som jag gjorde ifjol mitt i flytten med Felicia i magen.

Apropå Felicia så sover hon nu, hon har varit sjuk i veckan som var, hon hade hög feber ett par dar sen hann hon bli frisk en dag och sen blev hon rejält förkyld som verkar vara rätt snabbt övergående, hon har inte snorat ner mig idag iallafall :)

Numera reser sig Felicia upp o står på benen mot varje möbel hon kommer åt, hon har fått temprament och blir skitarg om hon inte får som hon vill, men  hon gråter väldigt sällan, det är bara när hon är sjuk som hon har varit extra gnällig.

Nähä nu ska ja titta lite på familjen Annorlunda.





Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken liten sötnos :) Hoppas ni båda kryar på er...

Jag är också trött Izza sover inte så mycket på nätterna hon ska äta hela tiden, kanske e dags för tillägg och vanlig mat....

Det jobbiga är att hennes mage inte verkar gilla det



Kraaam på er

2010-02-09 @ 07:24:31
URL: http://lena

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0