Utmanad

Jag har blivit utmanad av Linda att berätta 10 saker om mig själv för er så ja ska väl försöka mig på de nu då ;)

1. Jag tyckte aldrig om att leka med dockor när jag var liten, tyckte det var så tråkigt, de var ju inte riktiga bebisar ;)

2. Var väldigt högljudd som barn, kan nog vara det fortfarande =)
 
3.  Har hela boxen med vänner, har tittat sönder dom under åren =) Nu har det dock inte blivit något tittande knappt sen Felicia föddes.

4. Är en bokmal, mer när jag var yngre, läste bland annat törnfåglar och borta med vinden när jag gick på lågstadiet, har alltid haft det lätt för att läsa :)

5. Har världens bästa föräldrar och systrar =)

6. Favoritserierna jag följer när Felicia sover är Vampire diaries, True blood och Greys Anatomy och att inte glömma min favorit  doktor House.

7. Jag plattar mitt hår för att det är så lockigt, eller ja nu är det i en knasig period så det inte blir några riktiga lockar för det, så då plattar jag ändå.

8. Jag är hörselskadad, är döv utan min hörapparat.

9. Jag älskar att sola och bada, så jag längtar jättemycket efter sommaren och hoppas att Felicia ska tycka det är lika kul att bygga sandslott och att bada m.m.

10. Planering är jätteviktigt för mig, och jag är oftast först på jobbet.

Det var 10 saker om mig, nu utmanar jag alla som vill =)

Kram

Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0