Sol ute sol inne

Hej på er.

Visst är det underbart väder ute! =)

Jag väntar på att Felicia ska vakna, hon sover lite länge idag, så fort hon vaknar ska vi äta lite lunch, och sen ska vi ta och promenera bort till Pernilla och Wilma, blir kul att bubbla lite, var ett par veckor sen sist vi sågs.

PÅ morgonen/förmiddagen så kom Sofia och Amanda hit och vi gick ut och gungade lite, sen tog vi en minifika och pratade lite och jag kollade lite mer på deras nya sulky, babyjogger city mini, jag  blir riktigt sugen på att skaffa en sådan till Felicia, och funderar på att sälja den stora vagnen vi har, eftersom jag ändå inte ska ha fler barn inom den närmsta tiden (är ju singel woho  behöver ju en ny man först ju.. och det kommer ju att dröja ett tag antar jag =)

Nä nu ska jag kika på Felicia och se om hon vaknar.

Ha en underbar dag alla ni goa människor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så bra du:D de är super med mej. Nej jag bara hamna på din blogg:D



vad gör du?

2010-04-12 @ 13:51:28
URL: http://eweman.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0