Idag har man spenderat.

Hej på er.

Nu äntligen skriver jag ett inlägg igen.

Igår eftermiddag hade jag och Felicia ett kärt besök av B & B, det var himlans trevligt att träffa dom igen, vi bubblade och åt bullar och mums mums, dagen gick så himla fort, vilket alla dagar har en tendens att göra, kan det bero på att man har barn månne? =)

Idag när vi vaknade såg det ut som att vädret inte skulle vara på topp men  molnen glesade på sig och det sprack upp och blev sol mestadels hela dagen, det blåste lite småkyligt, men det gick an, för idag var det en ganska speciell dag har spenderat pengar igen hehe, idag var nämnligen dagen att som det var dags att bli med bil igen, Ja så nu jag en bil igen, vilket känns jätteskönt! =) Så det blev en himlans massa promenerande först för att fixa med banken och gå till syrran så at Felicia kunde leka med Amanda medans jag gick till bilaffären och hämtade bilen, körde hem den (kunde ju inte ta med Felicia direkt i den, måste sätta i bilstolen imorn), sen när jag hade parkerat var det dags att gå hem till syrran igen och busa med barnen och vi var ute och lekte och Felicia satt i sandlådan och fick känna på sanden och göra sandkakor =)  Barnens mormor kom förbi en sväng med.

Sen gick vi hem, och käkade och fortsatte leka och mysa, helt plötsligt var det ju kväll igen.

Värst vad den där vulkanen ska spy och ha sig, nu får den lugna ner sig så, askmolnet blåser bort så syrran med familj kan flyga till GC på tisdag. Jag håller alla fingrar och tår!!



Här tecknar Felicia "Ner faller regnet" När vi sjunger imse vimse spindel =)

Hon börjar bli så stor och medveten min lilla älskling ♥

Kram på er =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är för söt!!!!är så kul att se när hon tecknar;-))

2010-04-17 @ 12:57:11
Postat av: Liselott

Det är så gulligt när hon tecknar!!!

2010-04-17 @ 12:58:40

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0