Freeeedag!!

Hej på er.

Idag  så har vi varit igång sen strax efter kl 7. Tittade ut och tyckte att vädret inte var så himla kul, men det var bara för oss att göra oss i ordning och äta frukost för sen skulle vi upp till min bostadsrättsförenings kontor för att skriva kontraktet för p-platsen jag har fått.

Efter det så gick vi till affären, lika bra när man ändå är ute eller hur :)
Så då var dagens viktigaste sysslor gjorda.

Vid 11 snåret så kom min kompis M och hennes dotter L på besök vi fikade och bubblade för fullt och L och Felicia lekte för fullt.
Felicia tyckte det var jättekul att få leka med en stor tjej.

Nu ser vädret ut att spricka upp men jag tror vi blir inne, om inte solen tittar fram då går vi iallafall ut och gungar, vi fick ju en liten promenad imorse som sagt, och Felicia sover ju just nu vilket hon knappt inte gjorde på förmiddan, då blev det bara 10 minuter en kvart, sen var det kört när vi fick besök =)



Felicia älskar att rota fram en massa  handdukar av olika slag och busa med, ser ni hålen på väggen bakom förresten.. usch och fy  det är hål överallt i sovrummet, men nu ska det bli ändring på det! I helgen påbörjas operation sovrummet. Jag ska spackla och slipa och sen slutligen ska jag måla vitt överallt, sen får jag se hur jag gör, men stilrent ska det bli med snygga hyllor och fotoramar i svart osv.

Kram på er.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0