Då var påsken över för den här gången.

Hej på er.

Felicia ligger och sover just nu så då man man passa på att skriva lite och ta en paus, har fixat och donat lite i köket ett tag.

Påsken har varit bra i torsdags var i Rejmyre jag och Felicia och Sofia och Stefan och deras lilla Amanda och hälsade på mamma/mormor och åt en jättegod påskmiddag, jag var i och för sig rejält förkyld och hade varken smak eller luktsinne på förmiddan, men det släppte för stunden lagom tills vi skulle äta, vilket var tur för uj vad gott det var.

I fredags var det som de flesta långfredagar brukar vara väldigt seg, men mysigt var det.

I lördags var Felicia med sin pappa och syrran ringde när hon hade gått med honom och frågade om inte jag ville komma bort tidigare och umgås med henne och Amanda, så jag knallade bort dit och vi käkade lite lätt lunch och gick sen ut och Amanda fick leka och sova och vi satt ut och solade så underbart.

på eftermiddan så hämtade jag Felicia och pappa/morfar kom också så vi käkade en rejäl påsmiddag allihopa, kan ju säga att jag blev så mätt att jag hade klarat mig till midsommar :)

Igår var det full fart Felicia busade med lottie (mormors hund) och Amanda och Felicia lärde sig teckna mormor ♥

Idag har det varit full fart sen halv 7 ungefär och vet ni vad!? Felicia kan nu även resa sig upp utan stöd, snacka om att jag är stolt!!♥

Har även lagt upp ett par filmer till från när hon gick med sin lära gå vagn i häromdagen, och det hon kan mer är att stå och dansa utan att hålla sig i något. Felicia går säkert snart åtminstone före sin ett årsdag skulle inte förvåna mig, hon fyllde ju 11 månader i lördags med, tiden den går så fort!




Kram på er!♥

Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0