100424 bildbomb

Hej på er.

Är sååå dålig på att uppdatera.

Ska strax gå och lägga mig, har kollat på millennium filmen nu, den sista delen, så bra den var, tycker ni dom filmerna var bra, då ska ni läsa böckerna, de är 100 gånger bättre.

Idag på eftermiddagen har Felicia varit gnällig och ledsen, vilket är väldigt ovanligt, hon var varm och hade gränsen till feber, men det behöver inte betyda att hon håller på att bli sjuk det kan lika gärna vara tänder på G, jag väntar spänt på om det är tandsprickning på gång, hon fyller ett år snart om lite mer än en vecka och har inte en enda tand ännu =)

Ska lägga upp ett par mobilbilder, sen blir det sängen och läsa lite i min bok.

Lovar att uppdatera lite oftare ;) SKa försöka iaf.










Nu fick ni se lite bilder, inte dom bästa eftersom de är tagna med mobilkameran.

Natti natti

Kram.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0