100410

Hej på er.

Imorse vaknade Felicia strax efter kl 7 hon fick hoppa upp till mig och gosa och busa lite en stund, det är ju lördag då är det så mysigt och gosa och vakna till i min säng :) Vi gick upp strax före 8 och såg att vädret var allt annat än fint.

Nu har hon precis somnat min lilla snutta.
Får se kanske hennes morfar dyker upp nåt, han skulle messa isåfall.

Idag har jag tänkt fixa spackel och mer vit färg, jag har en hink med färg men det behövs mer om det ska räcka till hela sovrummet =)

Har inte hänt så mycket på förmiddan ännu mer än att Felicia har lekt och kutat omkring med sin Hello Kitty läragå vagn, å den är så söt, jag var väl mer eller mindre allergisk mot Hello Kitty, förut, men nu så tycker jag faktiskt det är gulligt.
Syrran berättade i häromdan när vi pratade om vad jag funderar på att köpa till Felicia i födelsedags present, bland annat så funderar jag på att köpa en leksaksspis för hon leker ofta att hon lagar mat, hur som helst så sa syrran att hon hade för sig att hon hade sett att det fanns en rosa leksaksspis med Hello Kitty motiv det skulle vara lite kul om jag fick tag på en sån annars får det bli en svart eller vit sådan.





Det var lite gårdagen i bilder. ♥

Kan inte fatta att min älskade lilla Felicia blir ett år snart, det har gått så himla fort det här året! =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeeeej:D

alllting bra?



kram



2010-04-12 @ 09:14:22
URL: http://eweman.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0