puréer och snorig barnanäsa

Väntar på att Felicia ska vakna så jag kan klä henne och ge henne mat, det blir mer broccoli puré och morotspuré idag med.

Vaknade runt halv 9 idag och hoppade in i duschen och gjorde mig i ordning, trots att jag somnade rätt tidigt igårkväll så är jag så himla seg idag, riktigt sådär så jag skulle kunna gå och krypa under täcket och somna om bums.

Felicia är riktigt förkyld nu, näsan bara rann på henne igårkväll och hon nös och nös och nös, ändå så skrattade hon en massa åt sin mormor =)

Var ju som sagt en fullspäckad dag igår, vaknade vid 7 och gjorde mig och Felicia i ordning, för klockan 9 skulle vi vara på bvc för viktkoll, 6760gram väger hon nu och är 65.5 cm lång och huvudomfång 42,8 tror jag det var.

Sen blev det att knalla hemåt, tog en extra runda att gå i och med att Felicia behövde sova, hon somnade direkt i vagnen, så då passade jag på att gå lite exra :) Sen här hemma så åt jag lite och Felicia fick också äta var ju broccoli premiär igår, det gick galant hon åt och tyckte det var gott.
Dock var det nog lite ovant för magen för hon kräktes lite extra på eftermiddan, vi gick ju hem till Pernilla och hennes lilla Wilma och hälsade på och fikade, så trevligt det var, var första gången vi träffades på riktigt, då vi började prata först på familjeliv i våras när vi båda var gravida.

Klockan blev runt halv 3, och Felicia var så himla trött så vi tackade för fikat och knallade vidare hemåt, blev att ordna lite gröt oså, trodde att flisans pappa skulle komma förbi en sväng, klockan gick och det verkade inte som det.. han ringde och ville inte komma pga vissa saker.. (tänkte komma först) meen barnslerier säger jag bara!

Sen vid 7 tiden dök min mamma upp iallafall hade med sig tacopaj  muuums så det smaskade vi på och tittade sen på idol och Felicia hon snorade och skrattade om vartannat :))

Hur gör man hjärtan i bloggen? jag vet ju hur man gör i facebook, men tydligen är det inte samma hehe.

Näähä nä nu har jag uppdaterat skapligt iallafall.

ytterliggare en liten rolig bild på oss hihi observera att jag har tagit kortet hihi.. har inte fotat på någon vecka i och med att jag inte har stoppat i nya batterier i kameran, det ska ordnas!

//Caroline

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!



Kul att du hittade in hos mig, här får du några hjärtan av mig ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



När du skriver ett inlägg så finns det "infoga symbol" där du väljer om texten ska vara fetstil o sånt och där finns det hjärtan. Hoppas du hittar det!



Gör inte designer för tillfället men kommer att anordna en tävling snart där vinsten är en ny header så håll ögonen öppna.



♥ Susanne

2009-09-17 @ 10:24:55
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0