trött

åå jag är så trött, väntar bara på speedway resultatet är ju såå spännande, vargarna kör semifinal mot Elit Vetlanda och det ser ut som det blir vargarvinst med rejäl marginal iallafall för ikväll, för sen möter dom samma lag borta imorgon, men det ska nog gå bra, så blir det final sen ^^

Felicia sover i min säng, det är lite tradigt att hon använder mig som napp, det är liksom det enda som går just nu, ska försöka vänja henne av med det för fyyfan vad ont jag har just nu, min lilla Felicia♥ bits jue också..

Idag har vi varit iväg hos min syster Sofia och systerdotter Amanda det bakades 3 olika sorters kakor, oh så gott, fick ju smaka också :)

Nä nu vaknade Felicia igen.



//Caroline

Kommentarer
Postat av: Mitta

Även om jag inte kommenterar så läser jag din blogg dagligen! Underbart söt din dotter är..tråkigt att de inte fungerar med pappan!



Sköt om er!



Kram

2009-09-22 @ 23:18:22
URL: http://missindia.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0