Torsdag morgon..

Ska aldeles strax hoppa in i duschen, Felicia har precis somnat igen, så då kan jag passa på, eller ne fasen jag tar nog ett bad istället, lite avkoppling behöver jag :) Behöver ju bara vika tvätt sen när jag är klar städade och tvättade igår jue.

Igår eftermiddag så kom mamma och syster förbi och såg till att jag och Felicia kom iväg till Viberga för att storhandla, underbart, nu fick jag hem allt det jag behövde inklusive en haklapp åt Felicia hon fick öven 3 pyjamaser som mamma hade skickat efter, sen köpte jag ytterliggare en pyjamas och lite tröjor och tshirtar, det var ju rea oså var de såå gulliga!! :)

Blir en sväng till öppna förskolan sen efter lunch, blev inget igår, jag hade fullt upp iallafall.

Har förresten fått upp ögonen för en ny serie som går på svt1 True blood heter den himla spännande, lite som supernatural, twilight spännande ^^ Kollade avsnitt 2 på svt play igår på dan och avsnitt 3 gick på tvn igårkväll. Me like!

Nä nu ska jag passa på att bada när jag kan!


Hihi den här bilden bjuder jag på :))

//Caroline

Kommentarer
Postat av: Lisa

Välkommen till vampyr hysterin haha =) Men true blod är så bra och roligare blir det sen när "Eric" börjar dyka upp (alexander skarsgård) spelar en vikinga vampyr och han pratar svenska ibland ;) men längtar till supernatural ska komma tillbaka! och så nästa bio premiär av Twilight, mkt kul o se!

2009-09-10 @ 12:33:02
Postat av: malin petterssonon

oj sådan tur du har som till och med får bada och koppla av... din snälla lilla tös är guld värd.

2009-09-10 @ 23:10:25
URL: http://vardagsmallo.blogg.se/
Postat av: Femma

True blood gillar jag också! Det är lite sådär både läskigt & samtidigt mysigt roligt, som Twin Peaks... (fast TP är nog det otäckaste jag nånsin sett)

2009-09-11 @ 22:10:15

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0