Snart till sthlm

Ja nu sitter jag här och har precis ätit frukost, ska ta och sminka mig, duschade förut och tänkte att jag skulle använda mitt nya krull medel  i håret  curls rock så att får en snygg frilla.. syrran kom förbi med den igår som mamma hade hjälpt mig att köpa, tror ni det funkar att få ut nåt? Nää  gah vad jag blev så irriterad, den är bergis för gammal det var säkert därför det var nedsatt pris.. hmm.. Jaja det blir att åka tillbaks och be att få en ny istället, för den var dyyr!

Får klara mig utan lyxlockar idag, det blir bara lite halvdana lockar nu..  jag har slutat platta håret  eftersom jag tappar så mycket hår nu när jag ammar, så irriterande, det kliar ju när håret ramlar överallt.

Idag ska vi på 2årskalas lilla Meja fyll(er)/t 2 år (igår) :)) Fattar inte vart tiden tar vägen, det var ju nyss som jag träffade storesyrran med stor mage någon vecka innan Meja tittade ut ^^

Nähepp om jag skulle ta och borsta tänderna och sminka mig.

Sen ska ju Felicia göras i ordning också, men henne gör jag i ordning i sista stund, hon sover nu, och sen vill jag inte att hon kräks ner finkläderna det första hon gör min lilla spyunge <3



//Caroline

Kommentarer
Postat av: Fia

Tycker att du har fina lockar så jag är glad att du slutat platta. :) Hoppas ni har det jättebra i Stockholm. Kram

2009-09-05 @ 10:30:40
URL: http://lusth.blogspot.com
Postat av: Linda

Japp, för snart e de ju slut på den här slags myset man kan ha nu! Fast å andra sidan så längtar ja ju till mys med bebis oxå men dte blir ju på ett annat sätt, ja du fattar va ja menar?! =)

Håller med Fia, Du har ju jättefina lockar i ditt hår!! En annan har däremot en lock här o en lock där o det om ngt ser ju lite halv skojigt ut, så plattången skulle ja inte klara mig utan! =)

Hade ni det bra i sthlm?

Kramkram

2009-09-06 @ 21:11:20
URL: http://brincken.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0