ska bara

Ska inte skriva mycket alls nu ikväll är för trött, och har varit jättedålig på att blogga på sistone, har varit fullt upp med mitt busfrö!

Sen vill och behöver jag nog en ny design på bloggen så det blir lite roligare, vet vilka bilder och färger jag vill ha osv.. men har inte photoshop eller den gåvan att ordna det på egen hand ^^

Felicia hon sover i sin säng nu, hon har blivit förkyld, usch det kniper i mitt mammahjärta, nu vaknade hon igen och äter lite, tar o bloggar ordentligt imorgon eftersom vi ska stanna hemma, gå bara ut en sväng om vädret är lika fint imorgon.

natti natti

//Caroline

Kommentarer
Postat av: jenny

Vad stor hon har blivit.så söt. Men hon har ju en söt mamma oxå. Hade ni det trevligt hos pillan. Ni får säga till nästa gång, får vi ta en fika alla 3. Eller alla 6 kanske man ska säga..kram påre.

2009-09-15 @ 21:57:00
URL: http://jensssan.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hoppas du får till det med designen!



♥ Susanne

2009-09-16 @ 16:24:18
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0