Shopping på ingelsta köpcenter

Idag så väckte Felicia mig vid 9 på morgonen, hon fick äta lite och var glad och var vaken stund, sen ville hon sova vidare, och jag tog mig ett bad hade både tactumklockan ( en klocka som vibrerar o visar tex babyvaktsymbolen när Felicia vaknar och låter/gråter), o hörapparaten (ja jag hör dåligt om någon missat det ^^) och mobilen inom räckhåll, ser hur mobilen lyser och det är min amma som ringer och jag svarar med att säga vänta! I och med att jag är blöt om händerna och ska ta på mig hörapparaten också =)

Mamma undrade om jag ville till stan idag, eftersom syrran med familj skulle dit också, så kunde jag få smakråd till att köpa lite fina kläder att ha på mig när min storasyster Jenny gifter sig om 2 veckor. Hittade ett par svarta leggins med dragkedja på sidorna vid anklarna från hm, och en snygg tunnika till från cubus som jag ska på mig på bröllopet sen hittade ett par jättefina boots från din sko, kärade ner mig totalt i dom, gick in på Gina Tricot en sväng med och hittade ett par snygga jeans leggings och en brun top och en vit och olivgrön randig top.

Fick himla god kebab till lunch som mamma bjöd oss på.

När vi kom hem gjorde jag gröt till Felicia som hon fick, sen åt jag också och vi lekte en stund på filten och jag badade henne och hon fick äta lite på mig med och somnade, hon har sovit i sin säng sen 18.15 ikväll med undantag vaknat av lite mardrömmar och ätit men somnat bums igen och jag har kunnat nattat henne ige, nu får vi se hur det går då hon snuttar igen, jag vill ju läsa i min bok om en stund jue.

Får se om vi går nåt till öppna förskolan imorgon beros helt på hur tidigt vi vaknar.





//Caroline

Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0