Morotspuré och städning

Imorse vaknade jag först vid 8 tiden, men låg och drog mig en stund eftersom Felicia fortfarande sov, strax före 9 så skuttade jag in i duschen och gjorde mig i ordning, hade ju tvättid från kl 9 så det var bara att fixa med det också, och Felicia fortsatte och sova fram tills halv 10 då när jag precis kommit upp från tvättstugan, klädde henne och hon fick mat sen fick hon  göra mig sällskap när jag åt frukost.

Vid 11 snåret så fick hon smaka morotspuré för andra dagen irad, den är rätt populär men idag åt hon inte allt det gjorde hon däremot igår trots att det var första gången hon smakade på det :)

Sen när det var smakat och ätet, så fick hon snutta på mig, och som vanligt så somnade hon som en stock, och sover än, jag har plockat och varit en sväng i tvättstugan igen och dammat och städat toan, nu strax ska jag köra igång med dammsugningen, väntar lite just bara ifall Felicia skulle vakna, så jag inte "väcker" henne för tidigt, hennes middagssömn är så viktig för att hon ska orka eftermiddan så att hon kan somna på kvällen sen.

Ah vad jag längtar tills vi flyttar till nya lägenheten, det kommer bli så bra, är så nöjd med att det blir just den osv.

I eftermiddag kommer Felicias mormor en sväng oså ska vi åka upp til Viberga så jag får storhandla, me like :)
Nä nu måste jag fortsätta här, klockan tickar ju iväg och jag måste få i mig lite lunch också.



Hum.. funderar på att köpa en haklapp i plast som fångar upp det som kommer utanför, som det är nu så droppar det ju även ner på golvet ^^

//Caroline


Kommentarer
Postat av: malin petterssonon

Vilket lyx du verka ha... när lilla damen sover så länge:)... är hon alls uppe på nätterna?...:).... jag ska iväg och träffa en viss kim i kväll... en jätte gullllig kille..... är nog till och med lite kär:)

2009-09-09 @ 20:31:22
URL: http://vardagsmallo.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0