Halv storm och uppdatering

Ja här ute blåser det som sjuttsingen, jag tog ett bad på förmiddagen och Felicia fick göra mig sällskap i babysittern, under tiden så blåser det tydligen så himla mycket, jag hörde ju inget eftersom jag inte hade hörapparaten på mig.

När jag har stigit upp ur badet så ser jag att fönstret i vardagsrummet har gått upp och blåst ner min fina lampa som stod på fönsterbrädan.

Fy jag har inte varit duktig på att uppdatera bloggen den senaste veckan, men det beror på flera saker, såsom att Felicia har varit så himla snuttig på mig framåt småtimmarna, så vi är helt slut på mornarna, så då har man inte kommit ur sängen förräns rutn halv 10 snåret (Felicia halvsover tills dess med), Sen har det varit dags att göra mig i ordning på en gång, i och med att Felicia har varit vaken så har jag varit tvungen att bada istället för att duscha så hon har kunnat göra mig sällskap. Börjar bli lite påfrestande att hon använder mig som napp, men ska inte klaga, jag menar jag har ju haft en sån himla tur med att Felicia inte har eller är varit så himla skrikig av sig eller gnällig och  jobbig på något sätt, hon sover hela nätterna har hon gjort sen hon var några veckor gammal då jag slutade amma på natten. Det enda störelsemomentet för oss 2 nu är ju att hon faktiskt använder mig som napp, men det får vi lösa om ett tag, orkar inte stressa med det just nu,  vill att hon ska få din 5 månaders vaccinering först osv.

Igår var vi på ett års kalas :)) Felicias kusin Amanda fyller 1 år på tisdag men kalaset var igår, hon fick så himla fina presenter, av mig och Felicia fick hon  en liten ladugård i trä med (trä)djur som man sätter i hålet där det passar typ klossar då.

Fick så himla mycket smaskigt fika, var helt mätt på kakor och muffins och tårta när jag gick hem, fast blev snart hungrig igen på mat så ställde mig och stekte bacon och kokade makaroner  efter att jag hade pratat en sväng med mamma i telefon, trots att vi träffades på kalaset *skratt*

Felicia sover middag i sin säng nu, vilket är skönt för hon måste bli mer kompis med sin säng nu igen, hon har sovit för mycket hos mig ^^

Sen ska vi bege oss ut i halvstormen, ska en sväng till ica och fixa ett par saker.



Det var den bästa bilden av några jag tog, de andra blev suddiga, men jag gillar denna barnens mormor ser så glad ut :) födelsedagsbarnet till vänster och Felicia till höger :)

//Caroline

Kommentarer
Postat av: irene pettersson

Jättefin bild på mormor o barnbarnen.

2009-09-27 @ 13:22:05
Postat av: Lisa

Härlig bild på de tre :) passa på så länge bägge barnbarnen faktiskt får plats samtidigt ;) hihi, stora blir de så fort!

2009-09-27 @ 19:59:28

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0