fixat en del

Nu känns det bra!!

Har fixat med adressändring och och telefonnummer, ja för jag och Felicia har hittat en lägenhet som bara är så fin och mysig :) Det är det jag har gått och varit lite småhemlig om, vi flyttar runt den 1a november.

Skulle ha städat nu på förmiddan, men har inte kommit någon vart med det, Felicia har nämnligen inte sovit så mycket på dan nu, vilket i sig är ganska bra då jag hoppas att hon somnar bättre ikväll.

Hon var nämnligen vaken till halv 2, tur att jag var pigg tack vare fullmånen. Jag läste i bland annat i vi föräldrar om hur man lättast kan få små barn att somna på kvällen, de senaste kvällarna har hon ju bara kunnat somna bredvid mig med tutten i munnen, men blev lite skraj när jag läste i tidningen, då det stod att det finns en liten större risk för psd (plötsligt spädbarns död) om man låter sin bebis sova med i sin säng på nätterna, då kände jag näe hon kan ju sova i sin säng egentligen, vill ju inte att det ska hända något, så jag gick omkring med henne lite och satte på lite smöriga lugna poplåtar a´la bsb ^^ sen la jag ner na i sängen med fortsatt musik på, och hon somnar på 2 röda, det var skönt!! Jag fortsatte och kolla lite tv till klockan 2 sen somnade även jag.

Ikväll ska jag vara envis med att få henne att somna i sin säng när jag vet att hon är mätt ordentlig, hon somnade en kortstund vid halv 9 igårkväll av att ha ätit 100 ml ersättning, skönt att det fungerar, hon hade fått vänta en stund eftersom den skulle fixas i ordning och svalna, det var inte populärt hos henne att vänta.

Nu ammar jag henne, sen ska jag städa en snabbis, eller om vi tar en promenad först efter att jag har ätit.



//Caroline


Kommentarer
Postat av: Lena Pettersson

hejsan

Jag tror att det där med psd inte är riktigt rätt tänk att våra mammor har haft dem i sängen i alla tider, måste vara något annat som gör deet...

Du ska mysa med tjejen hon är ju bara liten en gång :)

Dom sover nog tryggt bredvid mamma :)

vad roligt med en ny lägenhet, en ny start...

Hoppas ni får en underbar dag

Kram kram

2009-09-03 @ 15:13:17
URL: http://lulalena.blogg.se/
Postat av: KalsongMorsan

Är ni inte ihop längre?

2009-09-03 @ 15:18:54
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: KalsongMorsan

Okej, jag hade ingen aning, ingen koll på någon alls längre ;)



Gud, vad skönt! Med ny lägenhet & allt! Det har ju vi med, nästan ^^,

2009-09-03 @ 15:38:18
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0