Brittsommarvärme..

Fy vad dålig jag har blivit på att blogga, men jag hinner ju inte på samma sätt nu, Felicia växer sig bara större och större och kräver uppmärksamhet på ett helt annat sätt nu :)

Idag sov vi rätt länge, jag vaknade vid 8 snåret första gången tror jag, då sov Felicia fortfarande, så jag tänkte bara ligga och blunda en liten stund till, klockan blev nästan halv 10 när vi vaknade!!

Gick upp och ammade Felicia, sen somnade hon om en stund igen, och jag gick och duschade och gjorde mig i ordning, mamma ringde  precis när jag hade gjort mig helt klar, vi bubblade lite och i samma veva vaknar Felicia igen och sken som en sol när hon fick syn på mig, som alltid! ^^

Serverade Flisan morotspuré idag igen mer än en smakportion, nästan halv burken hehe, och hon fullkomligt älskar det hon åt upp allt som var i skålen :)) *stolt*

Efter det så fick hon snutta lite på mig, sen gjorde vi oss i ordning för att ut och gå i det sköna sensommarvädret vi har *myser*
Var så härligt blev en ganska rejäl runda i och med att jag fick henne att somna i vagnen, sen gick vi till affären och jag köpte lite gottis och en mama tidning.

Tänkte besöka syrran med familj en sväng, men klockan hade börjat dra iväg lite plus att syrrans sambo är förkyld, så nä vi struntade i det, blir nog en sväng dit imorgon istället.

Så nu sitter jag och funderar på om jag ska göra mig ett par "klämmisar" (toast) är sugen på något men vet inte vad, åh jo nu vet jag  pizza eller tacos framförallt tacos,. men så äre när man är singel, orkar inte fixa det när man ska sitta och äta ensam, har ätit mammas goda kött med kantarell gryta idag kokte lite potatis till det.

Felicia sover nu har varit uppe en sväng och snuttat., funderar på och kolla Idol klockan 8... men fasen.. kan ju inte höja ljudet nu då skulle hon jue vakna och ingen slinga har jag installerad heller..  bra carro! hehe.. Äsch det kommer fler avsnitt isånafall.. och äre så att hon vaknar så kan jag kolla med ljudet på för då får hon ligga brevid mig och snutta och slumra.


//Caroline

Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0