Apoteket och lite bilder

Så nu får jag lite tid över att skriva här.
Idag steg jag upp vid halv 9, hade ju tvättid till kl 9 så det var bara att förbereda med det, kände mig inte bra heller, helt grötig i huvudet och halsen, inte så konstigt med tanke på att jag hade/har så satans ont i munnen, bara det gör ju så att man känner sig sjuk, vet inte hur många gånger jag har varit till vårdcentralen för att kolla upp mina blåsor i munnen, det blossar ju upp då och då.. det är inte herpes eller nåt annat som dom vet.. mao jag har nåt som inte har något namn förutom just blåsor..

Felicia är mycket bättre från sin förkylning, det verkar vara nån 2 dagars grej eller något,  hon hade bara rinnsnuva i 1,1/5 dag. SÅ nu är det rätt bra bara ögat som rinner lite extra fortfarande.

Däremot så killas det lite i min näsa, men tror inte det blir så mycket mer än så.

Idag så gick vi ut en sväng efter att ha suttit inne hela dagen igår då jag var precis klippt slut, gick till apoteket och köpte lite grejs som handsprit, panodil, tvättcremé och sen tänkte jag köpa såna där halstabletter med lokalbedövning i.. men nae fick inte köpa dom då jag ammar, fick bra hjälp av hon på apoteket, kollade igenom vad jag skulle kunna få ha istället till mina blåsor.. köpte nån salva med bedövning i som man smetar på blåsorna så blir det som en hinna och bedövat.. me like det funkar rätt bra.

Sen har det varit rätt lugnt Felicia har badat nu för en timme sen, har ätit lite och nu sover hon.

Igårkväll var det underbart! Hon somnade i min famn sen fortsatte hon sova i sin säng,  vaknade ett par gånger under natten och ville äta, men det gick bra att lägga ner henne i sin säng igen  mitt lilla♥

Imorgon hoppas jag orka gå ute mera på eftermiddagen, och städa lite på förmiddan, det behövs!
Om 2dar ska vi ju på bröllop då min storasyster Jenny gifter sig med sin Andreas :)
Ska bli så kul och trevligt!!

Så imorgon måste jag testa mina finkläder ihop med både bootsen och sandalerna, så beroende på temperatur så kan jag nog ha vilket som :)




Tog lite bilder eller mååånga när vi myste lite på filten :)

//Caroline

Kommentarer
Postat av: z

Vad söt hon är din dotter =)

2009-09-18 @ 08:41:45
URL: http://zwinkler.blogg.se/
Postat av: Femma

Jag brukade också jätteofta få blåsor i munnen förut. Mamma sa jämt att det var näringsbrist. Jag vet inte? Du kanske ska försöka få i dig järn & c-vitamin. Ät tex broccoli & drick apelsinjuice, eller käka en linssås och ät jordgubbar till efterrätt. Eller blåbärssoppa. Kött är väl också järn i.

Och sen en annan sak jag har märkt: Sen jag drog ner på socker, alltså typ läsk, saft, kakor, bullar & godis - har jag inte haft en enda blåsa! Jag vet att du inte käkar godis. Men testa att hålla dig borta från allt sött ett tag, så kanske dina blåsor också försvinner?!

KRAM

2009-09-22 @ 09:32:11

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0