Vampyrtänder

Idag har det hänt en hel del, och ändå önskar jag att dygnet kunde vara dubbelt så långt :)

På förmiddan vid halv 11 så ringde Felicias pappa och undrade om han kunde komma ändå och umgåd med Felicia de 2 timmarna, Så han kom vid 12 tiden och vi gjorde henne klar för vagnen vid kvartiett, så gick de ut en sväng, sen så kom min pappa (timing) så vi gick upp och tog ned de flesta kartongerna, det mesta var tomt, var bara ett par 2 stycken med min textis och studentprylar och julsaker.. Så nu vilken dag som helst ska jag börja flyttpacka.

Har också en sån tur att få köpa 40 flyttkartonger för en billig peng, så sen när jag har flyttat och har packat upp så hojta om ni behöver kartonger *fniss*

mamma och syrran var snälla och handlade rejält åt mig att messat en lista, så nu har jag betalt det med.

Idag var det cityracet här i Finspång, var aldrig och kikade, det hördes om inte annat.

Gjorde rejält med mat förut köttfärssås och makaroner, blev över till 2 matlådor med, så det var ju bra.

Har nu satt på ugnen, blir att fixa en smarrig baguette som lördagsmys.

Felicia håller på att få tänder i överkäken, riktiga vampyrtänder hihi det har inte ploppat igenom ännu men det är rött, svullet och hårt och lite vitt, känns garanterat, så det dröjer nog inte så länge tills det har gått igenom tandköttet tjoho^^


Titta vad söt hon är i sin fina varma fleeceoverall :)



Fotade tidningsutklippet från när vi var i tidningen tidigare i veckan, tyvärr hittade jag inte artikeln på nätet.


Grämer mig lite över hur mycket hår jag har tappat, så vissa dagar så är det besvärligt att få det att se bra ut, men för Felicias skull, så skulle jag kunna vara halvflintis *fniss*

//Caroline

Kommentarer
Postat av: Erika & Hampus

Hej!

Läste att du ska flytta, vart om jag får fråga? Kanske har du skrivit det, men har du inte sett det. Jag tappar också hår och jag får ångest över att borsta håret, men men vad gör man inte?

Ha det bra!

Kram

2009-10-03 @ 23:21:25
URL: http://hampessmamma.blogg.se/
Postat av: Josefine

Samma här. Känns som jag börjar bli riktigt tunnhårig nu. :S hehe.

2009-10-07 @ 14:27:18
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/
Postat av: malin petterssonon

Ska ni flytta??... eller bara byta lägenhet!!... nu har jag då missat nå:)... du har ju jättefint och tjockt hår:).. behöver nog inte vara orolig för att bli tunnhårig....:) hoppas ni har de fint i höstkylan!

2009-10-08 @ 13:35:34
URL: http://vardagsmallo.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0