Träligt väder=inne och städar och busar

Uj vad trött i ögonen man blev nu då när jag fick tid att blogga.

Var ju så förbannat trist väder idag så det blev att vi bara var hemma, men har varit väldigt effektiv.
Vaknade vid 8, halv 9 snåret, var fortfarande rätt trött, då jag inte fick somna på en gång igårkväll, för en gångs skulle så var Felicia lite mer vaken, hon var astrött egentligen, men låg och bubblade och hade sig, men sen så somnade vi, vaknade vid 5 och hon fick äta lite och sen lyfte jag över henne i sin säng.

Så när morgonbestyren var gjorda och Felicia hade fått ätit både frukost och lunch, så satte jag igång att städa efter att vi hade myst lite på filten, var inget jag hade planerat att städa idag, men jag tyckte det var likabra att göra, så det var bara att göra.
Felicia satt i sin babysitter och kollade på och pekade var dammtussarna fanns ^^

När städningen var klar, så var det min tur att äta, åt matlåda från igår makaroner och köttfärssås.

Vid klockan ett så var allt gjort och klart och Felicia började bli trött, så hon fick snutta och sova middag, då passade jag på att ta mig en tallrik med glass och kollade på True blood på svt play, måste säga att jag gillar den serien skarpt.

När Felicia hade vaknat så blev det mer mys på filten och gull gull, sen fick hon ligga kvar där medans jag gick lös på min underklädeslåda, sorterade bort det jag inte ville ha eller var urtvättat osv.

Fick en kartong fylld också med dvd´s och lite årsböcker.

Felicia fick lite gröt förut och jag hade noll smaklust av någon mat tills jag hittade kantarellsoppa i skafferiet, det blev jag genast sugen på och fixade i ordning.

Nu är Felicia badad, mätt och nattad, hon var precis slut varit vaken sen klockam 14 ungefär.




//Caroline




Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0