Söndag

Vill blogga men har inte så mycket inspiration idag, igår hade jag, men då hade det blivit ett konstigt inlägg, det var därför jag inte skrev något.

Dagen var mestadels bra, Felicia var en sväng med sin pappa mitt på dagen, sen mötte jag upp dom för att jag och Felicia skulle iväg på kalas hos syrran (Sofia) med familj, dit kom också andra syrran Jenny med familj var så roligt att träffa dom alla,  Felicias morfar var där med en sväng innan han skulle iväg på blueskryssning. Shit vad jag hade knallat innan,  var ju tänkt först att jag skulle möta upp J och Felicia i centrum, men han var så seg och möljde en massa med tiden och jag som kollade klockan och blev stressad eftersom vi skulle vara hos syrran utsatt tid, så jag gick upp på nyhem för att möta upp. Gick därifrån så snabbt ja kunde, ändå så kom jag 25 min försent, Morr..

Men det var jättetrevligt där, dock så spydde Felicia på Meja, förlåt!  Jag stod upp med Felicia i famnen och pratade med syrrorna, Meja satt på golvet och lekte, och hoppsan Felicia spyr på Meja.

Sofia hade bakat jättegoda pajer, fasen blev himla sugen på att baka paj jag med dom var jättegoda, den ena var en broccoli paj och den andra en kyckling paj. Till fikat sen bjöds det på cupcakes, fy fasen vad dom är smarriga!!

Ska försöka baka både paj och cupcakes till inflyttningsfik sen i nya lägenheten, appropå detm tiden går så himla snabbt och det har varit så himla mycket att tänka på så jag har inte riktigt fattat att jag ska flytta snart till min nya supermysiga lägenhet, det ska bli så himla roligt att laga mat och baka i det nya köket :)

Felicia har varit hostig nu främst på kvällarna och mornarna i några dagar nu, hon låter även tät och tjock i bröstet, hon har väl någon förkylning i kroppen, för hon låter täppt emellanåt med, men hon snorar inte. Ovanpå det så kliar det något fruktansvärt i munnen på henne nu, och närsomhelst så tittar första tanden igenom, och att tänderna är på G beror nog antagligen på att hon inte vill äta sin mat nu, hon har strulat med det den senaste veckan, så jag ammar henne så mycket hon vill och behöver.

Hon har vaknat nu från att ha sovit middag, vi gick ju upp vid 8 imorse, så det har varit full fart ^^


//Caroline

Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0