Min lillasyster

Hipp hipp hurra för det är min lillasysters födelsedags :)

Har varit där på kalas nu på eftermiddan, himla trevligt, fick tacos att äta och kladdkaka och pajpanacotta till efterrätt, himla smarrigt!

På förmiddan kom Felicias pappa förbi och hämtade upp flisan, jag fortsatte runt här som en tornado och packade och styrde sen kom mamma och pappa och hjälpte mig att skruva ner lite grejer och även sängstommen, så himla skönt att det blir flytt på fredag :)

Har varit lite ont om bloggande på sista tiden, Felicia är inne i en period då hon utvecklas massor plus att hon är en riktig mammagris och som idag blev så lessen när hon inte var hos mig, ja ni förstår hon har börjat bli blyg, och sen har hon börjat stå, det tycker hon om! Oså att inte glömma hon guppar som en liten larv med ändan när hon försöker att krypa.

Nä nu ska jag ägna mig lite åt flisan igen hon råkade somna nu när hon tuttade.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0