Min lilla jordgubbe

Hej på er.

Idag har vi stannat inne hela dagen, vilket var skönt eftersom vi hade rätt mycket att göra idag jag och Felicia, sen dessutom var ju inte vädret sådär jättetilltalande.

Tvättade idag mellan kl 10-14 fick bli det nödvändigaste.. får se om söndag blir sista tvättdag innan flytten :)

Har även hunnit en hel del som att packetera finservisen och packa i lådor.
Har rensat ännu mer bland mina kläder såsom är slitna, gamla, omoderna, för små/för stora, himla skönt att det är gjort.. än så länge är det 2 svartsäckar. Sen har ja ju ännu mera som ska slängas.. fy vad jag har blivit duktig på att rensa.. jag hatar ne tycker inte om det ordet,, jag tycker mindre om att slänga saker om man säger så.

Nä nu är det blöjbyte och nattning för Felicia.. Bjuder på några fina bilder från idag :)





Så nu är blöjbytet gjort.. Hade ju tänkt blogga om en hel massa.. men nej Felicia går först :) Så nu ska vi mysa i min säng och hon får snutta och sova.


Kommentarer
Postat av: Jenny M

Söööt :)

2009-10-20 @ 22:30:15
URL: http://www.ovea.se
Postat av: sofie

vilken SÖt jordgubbe!! =)=)

2009-10-21 @ 21:57:36
URL: http://ordletaren.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0