Måndag

Hej på er.

Snart kommer det folk hit och ska titta på lägenheten mitt i röran ^^

Felicia har inte sovit middag än, jag har försökt söva na, men det har inte lyckats riktigt, hon är gnällig, men sitter i mitt knä och myser och lyssnar på "Jag är en gummibjörn och "Kalle Teodor" på youtube, ingen idé att hon somnar på studs nu i och med att det rings på dörren om runt en kvart, och hon är ju så himla lättväckt, nä så hon får sova när dom har gått, kan bli att vi får bege oss ut för att hon ska kunna sova gott.

Igår så blev det inte allt gjort som jag hade tänkt på min to do lista, blev istället att vi begav oss för att möta syrran och kusin Amanda och gick en sväng och sen blev det fika och gröt hemma hos dom.



Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0