Lite svar

Hej på er igen.

Det gick fort, de ringde på dörren så fort jag hade postat det andra inlägget innan.

Så efter att de hade varit här och kollat så fick Felicia äta på mig igen, och då var hon sömnig på riktigt, och somna så gott så nu ligger hon i sängen och sover, jag ska försöka börja fixa här snart igen, vill ju inte väcka henne så jag kan inte hålla på med något som låter. Egentligen ska det inte ha någon betydelse men i och med att hon knappt har sovit något på dan de senaste dagarna.

Igår kväll var jag så himla trött så vi gick och la oss strax före halv 9, Felicia hon var helt slut också och somnade bums.

Nu vaknade hon igen, och snuttar, skulle tro att vi nog tar en promenad i det vackra vädret sen så hon kan sova ordentligt.

Helena: Jag ska inte flytta så långt men kommer ändå bo närare affär och sånt, dvs jag kommer fortfarande bo kvar i Finspång =)


Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0