Ha överseende

Hej på er!


Nu så är jag inte så jätteaktiv på bloggen, men det har sina skäl ;) Felicia kräver som sagt en massa tid, sen håller jag på för fullt här i lägenheten med flytten som sker på fredag.

*Packat ur skåpen i köket
*Börjat packa Felicias kläder
*Skura skåpena och ugnen
*städa i garderoberna, så kan jag ställa lite fulla kartonger där så man får lite yta.

Det ungefär det jag har tänkt att jag måste göra idag, hoppas på att jag kan göra mer, Felicia vill tyvärr inte sova mer än bara på min arm, så jag måste ta henne nu, hon ligger bara och pratar i sängen, det får hon göra tills hon somnar igen eller säger till att hon vill bli uppburen.

Nu så sa hon ifrån.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0