God förmiddag

Hej på er.

Ja idag väckte Felicia mig igen vid 8 tiden, vi låg och drog oss till halv 9, sen dess har det varit full fart, Felicia har ätit och blivit påklädd och jag har badat och klätt på mig, det enda som är synd att en av mina favvotröjor har lite fettfläckar från amning och kräks och badolja??  Går inte bort i tvätten.. är det någon som vet vad man kan råda bot på fettfläckar?

Felicia somnade i mitt knä för en stund sen helt slut efter att ha ätit lunch, men hon kan som börja gråta rejält så fort man lägger ner henne, helmysko seperationsångest? Så är det mest på kvällarna.. När vi har flyttat så ska vi träna på att hon ska sova själv igen även på kvällen när det är nattning, blir till att mjukstarta, liksom prova på, barn formas ju så lätt men vill inte att min lilla flicka ska ligga och gråta i sin säng.

Skulle ha bloggat igårkväll, jag hann coh skriva en mening så var det kört,  Felicia  var helt otröstlig ett litet tag så det blev att jag fick göra mig i ordning för natten också runt halv 9 och släcka ner allt, så fick hon ligga brevid mig och snutta och hon somnade bums, men så fort man ändrade läge så vaknar hon och börjar gny. Fasen hon är lika lättväckt som mig :)) Bara bra egentligen, för det har man nytta av när väckarklockan ringer och det är skola/jobb.



Så här ser det ut bland annat hemma hos mig just nu =) En massa flyttkartonger, fick ännu flera igår som jag ska vika ihop så det går att packa i dom det var min systers snälla svärmor som jag fick köpa dom av =) Så idag blir det att packa lite till.

Ska även ta fram vinterjackan det behövs, för nu är det kallt ute, och tydligen så faller snön på sydligare ställen än här.. lite väl tidigt men mysigt.

Kommentarer
Postat av: Pumpan

Hejsan! Idag börjar Pumpan.net med ett rekryteringssystem vilket innebär rekrytera 5 och du får en ny design gratis. Läs mer på min hemsida.

2009-10-16 @ 19:16:21
URL: http://www.pumpan.net
Postat av: Anonym

kanske du kan ta o prova färga om kläderna ?

det var en som sa att fettfläckar får du lägga i blöt tillsammans med sån där fettlösande medel..

prova den dr rosa.. vad den nu heter..rosa ..vanish eller vad den heter..den e grymt bra, låt ligga o dra i fettfläcken..sen tvättar du som vanligt med lite vanish i tvättmedlet så bör det gå bort..om inte så färga om ?



KRAM

2009-10-18 @ 15:21:49
URL: http://ordletaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför köpte du kartonger.. När det bra är att gå till tex viberga och be om banankartonger..

2009-11-02 @ 15:22:14

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0