Fredagkväll och lite svammel

God kväll på er.

Har nu tittat på idol, är det bara jag som tycker att Rabih sjunger så himla fint?

Idag har det ju inte varit något höjdarväder, trots det så har vi varit ute en sväng, jag och Felicia. Hon har börjat med att försöka sätta sig upp i vagnen, ser lite roligt ut hur som helst, fick det lite på film med.

Imorgon blir det att kika på nya lägenheten igen en sväng, här ska det mätas och kollas lite :)

Felicia har väldigt svårt att sova både på dagarna och kvällarna nu utan mig som napp, hon somnar i min famn eller bredvid om jag ligger ner, men är väldigt lättväckt, min älskade unge det gör inget, hon kommer ju vara liten så kort tid :))




Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0