Draft: Okt. 8, 2009

Ja vad ska jag skriva nu då,  idag är det så vacket väder så då tänkte jag ta ut Felicia en sväng i vagnen och gå en ordentlig promenad, känner att jag behöver det, rensa tankarna lite, hade funderingar på att gå till öppna förskolan idag, men jag skippar det, har annat att göra också.

Har börjat flyttpacka nu, igår fick jag lite gjort under en timme.

Fy vad tiden börjar gå fort nu, snart snart så ska vi flytta in i nya lägenheten, har ju knappt våga längta, oså går tiden så där  snurri spinn fort =)

Igår åt jag och mamma middag ihop sen när hon var barnvakt åt syrrans dotter Amanda så gick vi en promenad en sväng i höstblåsten *skratt* min "flint" syntes jue.. haha har tappat så mycket hår så det syns när det blåser, dock inga kala fläckar, men det syns definitivt vid hårfästet att det är så himla glest med hår, uscha buscha.. tur att jag inte har någon ångest för det, är ju bara att mina lockar börjar bli färre nu och det är svårare att få frisyren att hålla under dagen, efter en halv dag så hänger den bara platt även om det är lockar, så jävla fult,. nä så det blir att boka en tid hos frissan här nu i mitten på oktober tänkte jag, hon kan nog göra underverk, sen var det ett tag sen sist, senast jag var den 1a juli, så det är verkligen dags att ta några tag med saxen, jag vill ju spara håret lite längre igen.. men återstår att se när det kan göras om jag kan göra det nu, eller om jag får vänta tills hormonerna har slutat spela håret ett spratt.

Har hänt en hel del på sistone så hjärnan går fortfarande i 360, men blir nog bättre snart.

I helgen så blir det kusinträff igen för Felicia :) Jenny (min syster) med familj kommer ner från sthlm för att gratta Amanda som har fyllt år, så vi ska samlas alla hemma hos syrran, det ska bli så trevligt :))




Som ni ser på bilden har Felicia blivit väldigt förtjust i hår, hon älskar att känna och dra i mitt hår =)

Nu vaknar nog Felicia snart.

//Caroline




Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0